Wednesday, July 14, 2010

Aku mau mencintaiMu sepenuh hatiku..

Terlalu banyak nikmat dariMU..
Terlalu bernilai anugerah dariMU..
Terlalu besar kuniaanMU..

Adakah ini yg aku persembahkan?
Adakah ini bukti cintaku?
Adakah ini maknanya cinta sejati bagiku?

Jika ini yang aku persembahkan..
Terlalu rapuh nilai cintaku..
Hanya kerana satu ujian..
Aku sudah melatah..
Hingga tercalar nilai keikhlasan cintaku..

Inikah cinta sejatiku??
Inikah???

p/s:
Kita selalu berdoa dipermudahkan urusan,
kita selalu berdoa dimurahkan rezeki,
kita sering berdoa diberi keturunan yg baik,
kita sering berdoa mohon kejayaan,
kita sering berdoa diberikan cinta manusia...
tapi...............
Pernahkah kita berdoa, memohon cintaNYA??
Semata2 mohon cinta yang agung..
Memohon cinta yang ESa..

p/s: Ya Allah..aku mahu mencintaiMU setiap detik dan saat.
Tetapkanlah aku dalam cintaMU di setiap deti dan saatku.

No comments: